PharmaHemp je slovensko podjetje, ki se ukvarja z izdelavo izdelkov iz konoplje. S svojo fleksibilnostjo, inovativnostjo in zanesljivostjo, navdušuje številne uporabnike na področju kozmetike, že od leta 1965.

Pri razvoju blagovne znamke Pharma Hemp smo v letu 2020 pripomogli, da so naredili še korak dlje – z izdelavo nove korporativne spletne strani in trgovine smo omogočili, da so sedaj njihovi CBD izdelki še lažje dostopni in predstavljeni v štirih jezikih.

Veseli smo, da smo lahko postali del te pozitivne izkušnje nekoč družinskega podjetja, ki s svojo zgodbo in prodajo izdelkov navdihuje ljudi, že v več kot 65 državah sveta.

LASTNOSTI SPLETNE STRANI

IZBOLJŠAVE PO PRENOVI SPLETNE STRANI

64 %

Rast obiska

81 %

Nižji delež izhodov

26 %

Novih uporabnikov

Začetek naše skupne poti

Prejšnja spletna stran je bila počasna in slabo optimizirana, kar je naročniku in strankam onemogočalo brezskrbno uporabo spletne strani. Po pogovoru in opravljeni analizi smo naročnikovo spletno stran prenovili v sodobno, odzivno in uporabniku prijazno stran, ki skrbnikom omogoča lažje upravljanje.

E-novice & klepet

Zaradi trenutne regulacije oglaševanja s CBD izdelki je za naročnika izjemno potrebna neposredna komunikacija s strankami. Dobra izvedba komunikacije je eden glavnih razlogov uspešnosti podjetja PharmaHemp, zato je bila njena izpostavitev naš glavni cilj med prenovo spletne strani. Na spletno stran smo vgradili tudi pogovorno okno za stranke, ki potrebujejo pomoč ali svetovanje ob nakupu izdelka PharmaHemp ter dodali možnost ohranjanja stikov, kar strankam prinaša številne ugodnosti.

Nakupni proces

Naročniku smo v spletno stran vgradili uporabniku prijazno in preprosto spletno trgovino, ki ponuja najrazličnejše izdelke preko razporejanja med raznovrstnimi različicami, kar omogoča boljšo preglednost izbranih izdelkov. Za uporabnika smo želeli ustvariti hitrejši in bolj optimiziran nakupovalni proces, zato smo v košarico implementirali tudi možnost avtomatske registracije in prijave s Facebook ali Google računom.

Večjezičnost

Uspešnost podjetja je vplivala na rast podjetja na tujih trgih, in s tem, na potrebo po večjezični spletni strani. Poleg slovenske smo uredili tudi angleško, nemško in špansko različico spletne strani.

Redne akcije

Podjetje PharmaHemp omogoča svojim uporabnikom koriščenje najrazličnejših ugodnosti in popustov. Na spletno stran smo za lažjo uporabo naročnika ustrezno vključili enostaven postopek oglaševanja, ki omogoča samodejno dodajanje in prenos akcij na spletno košarico.